Wsparcie powypadkowe
Pomożemy Ci wymienić podnóżek na nowy
Bez względu na to, z czyjej winy doszło do wypadku, pomożemy Ci w procesie likwidacji szkody. Jak tego dokonać?
Spisz protokół szkody
i upewnij się, że zawiera informację, że podnóżek
Okiday znajdował się w pojeździe podczas zdarzenia.
Prześlij nam protokół i dane kontaktowe do likwidatora.
Wyślemy do likwidatora dodatkowe dokumenty i zajmiemy się formalnościami.
W zależności od wybranego
sposobu likwidacji szkody:
Gotówkowy
Otrzymasz odszkodowanie, które możesz przeznaczyć na zakup nowego podnóżka
Bezgotówkowy
Wyślemy nowy podnóżek do serwisu, który naprawia Twój samochód.
Samochód naprawiony, podnóżek wymieniony. Teraz możesz cieszyć się bezpieczną jazdą.
Dlaczego należy wymienić podnóżek na nowy?

Podczas wypadku, na każdy element zamontowany w pojeździe działają ogromne siły. Siły te sprawiają, że elementy konstrukcji, a także wszystkie elementy montażowe zostają nadwyrężone, a dalsze użytkowanie może być niebezpieczne. Dbając o dobro dzieci, a także wszystkich pasażerów pojazdu zalecamy wymianę podnóżka na nowy, jeżeli samochód w którym podnóżek był zamontowany uczestniczył w wypadku lub kolizji. Podnóżek należy wymienić, nawet jeśli nie nosi on śladów uszkodzenia.

O czym trzeba pamiętać?

Wymiana podnóżka po wypadku nastąpi wtedy, kiedy w protokole powypadkowym (spisanym własnoręcznie lub przez policję) znajdzie się informacja, że nasz podnóżek znajdował się w pojeździe w trakcie zdarzenia. Warto o tym pamiętać, by nie stracić szansy na wymianę podnóżka.

Likwidacja szkody z AC czy OC sprawcy?

Jeżeli szkoda likwidowana jest z OC sprawcy, to Przepisy Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, w tej kwestii są jednoznaczne. Poszkodowany w kolizji lub wypadku może otrzymać rekompensatę za wszystkie poniesione straty, czyli także za podnóżek znajdujący się w pojeździe. Jednak aby słowo „może” zamieniło się na „otrzyma” – niezbędne jest nasze wsparcie jako producenta. Tylko producent jest w stanie skutecznie wesprzeć Konsumenta w procesie odszkodowawczym. Tylko producent dysponuje dokumentacją, która pomoże uzyskać odszkodowanie.

W przypadku likwidacji szkody z AC sprawa już nie jest już tak oczywista. W zależności od OWU (Ogólne Warunki Ubezpieczenia), Towarzystwa Ubezpieczeniowego, wybranego wariantu polisy, … – dodatkowe akcesoria takie jak fotelik, czy podnóżek, mogą podlegać ubezpieczeniu, lub nie. Jeżeli szkoda likwidowana będzie z Twojego AC, skontaktuj się jak najszybciej z agentem ubezpieczeniowym, który najlepiej doradzi, jak w Twojej sprawie najlepiej postąpić. Pamiętaj też, że możesz liczyć na nasze pełne wsparcie w każdej sytuacji – koniecznie skontaktuj się z nami!

Likwidacja gotówkowa czy bezgotówkowa?

Zdecydowanie polecamy wariant bezgotówkowy. Ominie Cię całe mnóstwo kłopotów związanych np. z uzasadnieniem wysokości kwoty, która się Tobie należy. Przy bezgotówkowej likwidacji szkody, to likwidator kontaktuje się z Serwisem, oraz z nami jako producentem. Jest to zdecydowanie najszybszy i najmniej problemowy dla Ciebie sposób likwidacji szkody.

W przypadku likwidacji gotówkowej, Ubezpieczyciel z reguły zaniża wartość przyznanego odszkodowania, wymagając od Ciebie ogromnej ilości dodatkowych dokumentów. W efekcie proces likwidacji znacznie się przedłuża, narasta frustracja i zdenerwowanie … zdecydowanie odradzamy likwidację gotówkową. Wybierając opcję likwidacji bezgotówkowej, oszczędzisz czas i zyskujesz spokój.